NAJLEPSZA KRYJÓWKA w ARMACIE - POWRÓT DO CHOWANEGO w GARRY'S MOD!

10 lut 2021
102 233 wyświetleń

Takie powrotu to chyba nikt się nie spodziewał ;P
Zapraszam do oglądania ;)
#Garrysmod #Gmod #HideandSeek
---------------------------------------------------------------------------------------------
KOSZULKI ➤ bladii.shoplo.com/
Instagram ➤ instagram.com/kapitanbladii/
Fanpage ➤ facebook.com/Bladii309
Grupa FB ➤ facebook.com/groups/293129384428690/
Twitch ➤ www.twitch.tv/bladii309
Steam ➤ steamcommunity.com/id/Bladii309_PL/
AStats ➤ astats.astats.nl/astats/User_Info.php?SteamID64=76561197996710217
MOJE KANAŁY:
Paweł Diduszko ➤ plvision.info/channel/ta0nUlIpIGmNzIYLQ3l5qw
Bladii #2 ➤ plvision.info/channel/yClBXmz5OJB-Mogs-M8UgQ
Czarmander Studio ➤ plvision.info/channel/WlXlfvsR5IS-5LdZbBEXKA
KANAŁY WSPÓLNE:
Chorsmeni ➤ plvision.info/channel/7MnffWxnUjGSeTfW6n2iqg
✉ Kontakt Mail (Oferty i propozycje współpracy) ➤ kapitanbladii@gmail.com
Chcesz mi wysłać paczkę? JEST TO MOŻLIWE! ;)
Wszystkie informacje znajdziesz w tym filmiku ➤ plvision.info/fun/hZjLfph_rHiv3YI/wideo.html

ZOBACZ TEŻ:
➤ OffTopik: plvision.info/channel/sYkz8U1PdoNdoK-blX_Hyw
➤ Kosmiczny Syf): plvision.info/channel/ixtBbKCtdlVhqfRtE6EXLg
➤ Bladii & Krzysiu Jedzą Różne Rzeczy: plvision.info/channel/iloAQ5XXbXhFr-gnPdJ98A
➤ TheKrzysiu: plvision.info/channel/2v6FkStzBaE8RBeeza1Ymw
➤ Starszy Aspirant Tomasz Kupsztal: plvision.info/channel/ZL5sE5Impt26QrjRWejkGg

Komentarze
  • Potrzebowałem tego :) Ale brakuje mi starej ekipy

    happ water mellonhapp water mellon23 dni temu
  • J love hide and seek

    aleksiak2008aleksiak2008Miesiąc temu
  • Legenda głosi że bladi nagrywał te odcinki przed kwarantanną

    Masny KubiMasny KubiMiesiąc temu
  • Jaki słodki kitku w tle

    Dominik WirtekDominik WirtekMiesiąc temu
  • I ten kot w tle :b

    Kapitan TroollKapitan TroollMiesiąc temu
  • Aaaaahhh w końcuuuuu

    Wgorącejwodzie CompanyWgorącejwodzie CompanyMiesiąc temu
  • I cyk 2:21 (patrzcie na kamerę)

    OFFI7OFFI7Miesiąc temu
  • :0 CZY JA DOBRZE WIDZE, POWRACAMY DO STAREGO KAPITANA BLADEUSZA PIESEŁA

    Chocolate bruh QwQChocolate bruh QwQMiesiąc temu
  • 2:35 słodki ten kotek w tle .

    Kacper KotewiczKacper KotewiczMiesiąc temu
  • 5:11 ten koteusz w tle XD jaki cuuute!

    Bartek SBartek SMiesiąc temu
  • Kot za tobą bladii uważaj !!! Zje cię !

    dawidoraxdawidoraxMiesiąc temu
  • NOSZ kurna wkońcu

    JeżeSomKul XDJeżeSomKul XDMiesiąc temu
  • THE GARRYS MOD: POWRÓT KRÓLA

    CasperCasperMiesiąc temu
  • Powrót do drugiego najlepszego trybu w Garysmodzie po TTT

    FurfoxFurfoxMiesiąc temu
  • Garysmooooooooooood po tylu laaaaaaaaaaatach !!!!!!!!!!!!!! TAAAAAAAAAAAAAAAAAAK Aty bladi dostaniesz plusika

    Dombek WorkoutDombek WorkoutMiesiąc temu
  • Czyżby ekipa eybiego 9.0?

    Michuman7Michuman7Miesiąc temu
  • Epicko

    Vani T.Vani T.Miesiąc temu
  • Taaaaaaaak!!!!!!!!

    Tymoteusz FunTymoteusz FunMiesiąc temu
  • Co to za mapa?

    Adrian ChrobokAdrian ChrobokMiesiąc temu
  • Finnaly

    Dariusz KurysDariusz KurysMiesiąc temu
  • Wszystko fajnie tylko wolałbym ekipę z mandziem dobrodziejem plaga duabeuu i plaga alienem

    KoperKoperMiesiąc temu
  • Ten kot stylu 😶

    dawid HERDAdawid HERDAMiesiąc temu
  • Bladii na krawędzi ściany to jest juz znak rozpoznawczy Garry's moda xddd

    Cross PLCross PLMiesiąc temu
  • Ale że minusika dostałem

    MitrixMitrixMiesiąc temu
  • Do teraz oglądam odcinki z przed 4 lat z ekipą. Return of The King, dziekuje.

    Yajirushi KYajirushi KMiesiąc temu
  • TAK GARRYS MOD NA TYM SIE WYCHOWAŁEM

    siwy R6siwy R6Miesiąc temu
  • Byyyyył to zwykły dzień, kiedy Kapitan Bladeusz krzyknął: "NIGDY MNIE NIE ZNAJDZIECIE!"

    Jakub Ł.Jakub Ł.Miesiąc temu
  • TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK G MOD!!

    Kurde BelaKurde BelaMiesiąc temu
  • Wreszcie nie muszę oglądać starych filmów z garys modem

    ꧁ Rokcio ꧂꧁ Rokcio ꧂Miesiąc temu
  • wrescie czekałem bardzo długo

    Adrian KobylskiAdrian KobylskiMiesiąc temu
  • G mod hide and seek wyświetlenia 📈📈📈📈📈

    ZiomboZiomboMiesiąc temu
  • Weź może zrób jakiś horrorek z garry's moda pls...

    Fliszbeng TVFliszbeng TVMiesiąc temu
  • ale ze stare czasy hide and seek wracają ?

    latopek kumputerlatopek kumputerMiesiąc temu
  • W końcuuu dzięki wielkie za powrót legendarnej serii

    PRO SNIPER PLPRO SNIPER PL2 miesięcy temu
  • A gdzie to był zwykły dzień ? A i gdzie ellllo ellllo

    kasorskasors2 miesięcy temu
  • Ale ze garrys mod myslalem ze sie niedoczekam

    kowakowkowakow2 miesięcy temu
  • Bardzo mi się podoba ten myjący się kot w tle XDDD

    Jakub HudzikJakub Hudzik2 miesięcy temu
  • w końcu garys mod

    _Aftoππ__Aftoππ_2 miesięcy temu
  • nikt: ten kot obok bladiego: intresting

    Frankoko12Frankoko122 miesięcy temu
  • Mute guzik

    REJUREJU2 miesięcy temu
  • JEST chowany! Bladii a może odnowisz też TTT?

    the_reriol12the_reriol122 miesięcy temu
  • Super filmik! :D A jeśli chcecie, możecie wpaść do mnie na kanał, gdzie znajdziecie odcinek z *Fify 21* Ultimate Team! ;)

    MarblaMarbla2 miesięcy temu
  • co to za gierka?

    Game Over?Game Over?2 miesięcy temu
  • O_O

    KleanoKleano2 miesięcy temu
  • Ale ten kociak w tle jest słodki

    Pan CementPan Cement2 miesięcy temu
  • 13:26 ja teraz zobaczyłem tego kotka w tle kamerki

    Game Over?Game Over?2 miesięcy temu
  • Więcej odcinków z tego

    Ignacy StachowiczIgnacy Stachowicz2 miesięcy temu
  • zapalmy znicz dla starej ekipy garrys moda [*] ale spoko odc

    Maciek SiemaMaciek Siema2 miesięcy temu
  • Bladi masz ładnego kota

    Smaczny BrokulekSmaczny Brokulek2 miesięcy temu
  • Nie wiem czemu jest kot za bladim nie wiem czemu.

    Marcel SzewczykMarcel Szewczyk2 miesięcy temu
  • fajnie że bladi wrócił do nagrywania chowaka supeeeeeeeeeeeeeeerowo

    Marcel SzewczykMarcel Szewczyk2 miesięcy temu
  • 2:23 Siema koteł

    CB radio kanał 19 kierowcaCB radio kanał 19 kierowca2 miesięcy temu
  • Karo zrób animacje plis z początku

    KulkaKulka2 miesięcy temu
  • GARYS MOD TAAAAAK

    MuszKA bzykMuszKA bzyk2 miesięcy temu
  • kurwa i tak ma byc a nie jakis among 3D XD bo juz mnie wkurwiasz

    xWIEWIÓRxxWIEWIÓRx2 miesięcy temu
  • nie krzycz kot się budzi

    Mikołaj FornalMikołaj Fornal2 miesięcy temu
  • Oo fajnie garry's mod ^^ ;D

    RozaliaRozalia2 miesięcy temu
  • Nastemy odcinek garys mod TTT

    mexemappermexemapper2 miesięcy temu
  • i ten kot za bladim co się myje XD

    VertexiniPLVertexiniPL2 miesięcy temu
  • Czekałem na to 4-nie...5000 lat!

    Okuyasu NijimuraOkuyasu Nijimura2 miesięcy temu
  • Czekam na ttt z tak wielką ekipą 😁

    SantiagoSantiago2 miesięcy temu
  • W KOŃCU, PRAKTYCZNIE RYCZEEEEEWW 😭😭😭😭 TYLE CZEKAŁAM NA TEN POWRÓT

    WikuWiku2 miesięcy temu
  • Kiedy ttt

    Renata PreisnerRenata Preisner2 miesięcy temu
  • Nexe : Postarajmy się zachować kulturę wypowiedzi tymczasem Bladii : Co za Popier@#$ony nieprofesjonalny pomysł

    MLSMLS2 miesięcy temu
  • a kiedy ttt

    Simi 337Simi 3372 miesięcy temu
  • NIGDYYY MNIE NIE ZNAJDZIECIE!!! HA HA HA!!!

    It's Zane BoYoIt's Zane BoYo2 miesięcy temu
  • kiedyś to było...

    Nikodem KilkowskiNikodem Kilkowski2 miesięcy temu
  • Wowowowowow

    NiktNikt2 miesięcy temu
  • Odcinek spoko ale kiedyś to było

    Michał PawlikMichał Pawlik2 miesięcy temu
  • Ja czekam na hiddena prop hunt i ttt i cops and runners i będzie najlepszy powrót gmoda

    Maly HanysMaly Hanys2 miesięcy temu
  • Kochany gmod

    FoczkaFoczka2 miesięcy temu
  • W końcu powrót gmoda hide and seek mam nadzieję ze wróci też TTT a jak tak to musisz nagrać w święta świąteczny basen bo w tamtym roku się nie pojawił kto za to łapa w górę

    Jakubek GamimgJakubek Gamimg2 miesięcy temu
  • Niedługo będzie ttt

    Alan MatuszewskiAlan Matuszewski2 miesięcy temu
  • POWRÓT KRÓLA!

    NorbiVans99NorbiVans992 miesięcy temu
  • Myślałem że się nigdy nie doczekam

    psychopsycho2 miesięcy temu
  • Teraz czekać tylko na TTT (czyli Terrorysta Tankuje Trebusze)

    Robert BujnowskiRobert Bujnowski2 miesięcy temu
  • Fajnie że wróciłeś ale gdzie Admiros,Hadesiak,Dobrodziej,Plaga,Pavel i reszta ?? Pamiętam wasze odcinki mnie wychowały dziękuję ;')

    G3KS0NG3KS0N2 miesięcy temu
  • Czy to sen?

    GłowanabitanapalGłowanabitanapal2 miesięcy temu
  • Oj Bladii to nie to co kiedyś Stara ekipa z Admirosem Plagą Pavłem i jescze innymi była najlepsza

    M4rcinM4rcin2 miesięcy temu
  • fajny odcinek

    BezNickBezNick2 miesięcy temu
  • Bladii tego sie nie da oglądać jak wszyscy się tak drą

    loptonlopton2 miesięcy temu
  • No i sie stało

    KapzoKapzo2 miesięcy temu
  • Tp nie to samo co 2 lata temu :(

    michu tmichu t2 miesięcy temu
  • stara ekipa lepsza

    JaffaJaffa2 miesięcy temu
  • taaaaak nareszcie tyle na gmoda czekałem

    INsiLOINsiLO2 miesięcy temu
  • Wzruszyłem się

    NASANASA2 miesięcy temu
  • A gdzie Kolega Chowacy?

    Michał WojtasiewiczMichał Wojtasiewicz2 miesięcy temu
  • Słodki kitek W tle Wy nie ogary ♡´・ᴗ・`♡

    To jaTo ja2 miesięcy temu
  • No nareście garys mod moje ulubiene

    Szymon JaksenderSzymon Jaksender2 miesięcy temu
  • Garrys mod :D

    DarkShiroDarkShiro2 miesięcy temu
  • To teraz czekać na powrót do starej dobrej ekipy ;)

    Michał WasylukMichał Wasyluk2 miesięcy temu
  • Bladeusz bardzo fajny kot za tobą😍😍

    Błażej SobczakBłażej Sobczak2 miesięcy temu
  • Czekam na murder

    Jakub LSHJakub LSH2 miesięcy temu
  • jeyyyyyyy garys mod

    Kuba JaroszkiewiczKuba Jaroszkiewicz2 miesięcy temu
  • to teraz TTT

    rongonrongon2 miesięcy temu
  • ale że kotek chilluje za bladim :O

    KetJowKetJow2 miesięcy temu
  • A i lepiej żebys nie robił montażu, uwielbiam twoje filmiki bo nie ma żadnego montażu :D

    KetJowKetJow2 miesięcy temu
  • Kurde pamiętam jak oglądałem cię 3/4 lata temu i co godzine wlatywał odcinek z garysmoda ahhhh

    KetJowKetJow2 miesięcy temu
  • ten rok zapowiada sie dobrze bladi hajd end sik wrócił co następne containament breach a może roxmb

    harry pjoterharry pjoter2 miesięcy temu
  • no to czekamy hiddena i ttt

    Towarzysz SSlimemasterTowarzysz SSlimemaster2 miesięcy temu
PLvision